Verzending & retourneren
Free delivery available on 1000s of products over $100. Choose a specific delivery date & time that suits you for an additional fee

Snelle levering binnen NL en BE
WoodMart offers ideal shipping methods for any requirement. Be it low priced through DHL/Standard Parcel Post, more quickly via DHL Express (Germany only) or UPS, or especially reliable and secure by a specifically trained freight forwarder. And in addition you can also pick up your order yourself at our Shop if you prefer. On this page you´ll find an overview of all available shipping methods.
1. Order the Product and Specify the Delivery Method
2. You Will Receive an Order Confirmation Message
3. Wait for Your Order to Arrive
4. Pick up Your Order at The Checkout Area
Aflevermomenten
Standard delivery Get it in 3-5 working days |
|
---|---|
Orders over $100: All day delivery. Order anytime: |
FREE |
Orders under $100: All day delivery. Order anytime: |
$5 |
Weekday time slot from 12noon - 5pm. Order by 9pm. |
$10 |
Next day delivery Get it next day, 7 days a week |
|
---|---|
All day delivery. Order by 9pm. |
$5 |
Weekday time slot from 12noon - 5pm. Order by 9pm. |
$10 |
What do we mean by small? Just about everything under the sun except for major kitchen/laundry appliances and TVs over 43″.
Large items
Standard delivery Get it in 2 working days |
|
---|---|
All day Delivery from 7am - 8pm. Order anytime: |
Fromu$20 |
Choose a time slot 7am - 11am, 9am - 1pm, 11am - 3pm, 1pm - 5pm. Order anytime: |
From $35 |
Next day delivery it next day on weekdays |
|
---|---|
All day delivery from 7am - 8pm. Order by 7pm: |
Fromu$30 |
Choose a time slot 7am - 11am, 9am - 1pm, 11am - 3pm, 1pm - 5pm. Order by 7pm: |
From $45 |
The big stuff. Major appliances like dishwashers, washing machines, tumble dryers, fridges, freezers, ovens and TVs over 43″.
Je bestelling retourneren
Bij Laderkoopjes heb je altijd het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. We vinden het belangrijk dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze producten en de service. Soms is retourneren niet altijd nodig, neem gerust contact op met onze klantenservice voor een passende oplossing.
Als je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal de bestelling compleet en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Voor hygiëne producten hanteren we een aangepast retourbeleid. Hygiëne producten (bijv. oordopjes) kunnen niet geretourneerd worden, tenzij deze beslist niet gebruikt zijn. In geval dat een hygiene product defect geleverd wordt dan kan dit kosteloos retour en zal deze door ons omgeruild worden. Het retourneren van een verkeerd besteld artikel is mogelijk mits het betreffende artikel verpakt is gebleven. De kosten voor het retourneren van een verkeerd besteld product zijn voor eigen rekening.
Mijn accessoire(s) is defect binnen de garantieperiode. Wat nu?
Als je bestelling defect geleverd is of een product raakt binnen de garantieperiode defect dan zijn wij er om je hierbij te helpen. Op al onze accessoires geven wij standaard 1 jaar garantie. Het beste is om per telefoon of e-mail contact op te nemen met onze klantenservice. Ons team staat voor je klaar om het probleem direct op te lossen. Middels een gratis retourlabel kan het defecte artikel geretourneerd worden en wij versturen het vervangende product ook gratis naar je toe. De actuele garantieperiode blijft van kracht. Na het ontvangen van een vervangend product zal de garantieperiode niet opnieuw ingaan. Zichtbare schades zoals slijtage zijn uitgesloten van de garantievoorwaarden.
Veelgestelde vragen
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.
If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.
If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.
Post- en retouradres
Deltazijde 2C-2
1261 ZM Blaricum
KVK: 75257858
BTW: NL002413300B31
Daarom kies je voor Laderkoopjes.nl
We weten dat oplaadkabels en USB adapters kwetsbare accessoires zijn en dus snel kapot kunnen gaan. Extra vervelend is als dat tijdens vakantie of in het weekend gebeurd. Laderkoopjes zorgt dat het leuk wordt om een nieuwe opladerset te kopen! Al vanaf €7,95 koop je bij ons een iPhone kabel van originele kwaliteit en die is altijd geschikt voor jouw toestel. Ben je op zoek naar een iPhone adapter? Die hebben wij ook! Omdat Laderkoopjes graag bijdraagt aan een schoon en leefbaar milieu, verkopen wij onze accessoires enkel zonder retailverpakking. Daardoor kunnen wij de prijs laag houden, geniet jij van dezelfde kwaliteit als origineel en ben je ook nog eens goed bezig voor het milieu door onnodige verpakkingen weg te laten!
✔️ Zeer snelle levering binnen Nederland en België
✔️ Geheel kosteloos achteraf betalen met Billink
Vragen? Wij zijn bereikbaar op 030 227 1849, mail naar [email protected] of via ons formulier.